Zestaw body kr rękaw dla bliźniaków
towar niedostępny
Opis
Zestaw body niemowlęcych z nadrukiem dla bliźniaków
Body to niezbędny element wyprawki dla noworodka.
Ubranko zostało uszyte z mięciutkiej bawełny 100%. Po środku ubranka znajduje się duży i trwały nadruk. Nadruk flex jest bardzo efektowny i posiada bardzo wysoką odporność na pranie i rościąganie!
- body posiada zapięcia na napy
- użyte materiały posiadają certyfikat OEKO TEX bezpieczny dla dziecka
- trwały nadruk
- wykonane są z miękkiego i przyjemnego w dotyku materiału, który po wielokrotnym praniu pozostaje w niezmienionym stanie
- zalecamy pranie w temperaturze 30°C
Projekt graficzny przedstawiony w ofercie (wizualizacja) drukowany jest po złożeniu zamówienia i wybraniu personalizowanego wzoru. Przedstawiony przedmiot nie jest gotowym produktem. Z uwagi na to, że nie sprzedajemy gotowych produktów każda koszulka itp z usługą nadruku są personalizowane dopiero po złożeniu zamówienia
PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z WYMIARAMI I TYLKO NIMI SIE SUGEROWAĆ
Jak dobrać właściwy rozmiar?
- Rozłóż swoją koszulkę lub body na płasko.
- Zmierz szerokość od pachy do pach (1 cm poniżej rękawków).
- Zmierz długość od najwyższego miejsca do dołu.
- Porównaj swoje pomiary z naszą tabelką.
- Wybierz rozmiar najbardziej podobny do Twoich pomiarów.
Body r. 62
- Długość całkowita – 34 cm
- Szerokość pod pachami – 21 cm
- Długość rękawa – 21 cm
Body r. 68
- Długość całkowita – 36 cm
- Szerokość pod pachami – 22 cm
- Długość rękawa – 23 cm
Body r. 74
- Długość całkowita – 39 cm
- Szerokość pod pachami – 23 cm
- Długość rękawa – 24 cm
Body r. 80
- Długość całkowita – 40 cm
- Szerokość pod pachami – 24 cm
- Długość rękawa – 25 cm
Body r. 86
- Długość całkowita – 43 cm
- Szerokość pod pachami – 25 cm
- Długość rękawa – 26 cm
Body r. 92
- Długość całkowita – 46 cm
- Szerokość pod pachami – 26 cm
- Długość rękawa – 27 cm
Body r. 98
- Długość całkowita – 48 cm
- Szerokość pod pachami – 28 cm
- Długość rękawa – 28 cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.